söndag 11 september 2011

hello again my friendS

Kom på att jag glömt blogga på typ enmiljonetthundranittiotvå år! Men jag ska försöka börja nu igen. Min mobil har fått så konstiga batteritider och så har man det lite stressigt på vardagarna nu när man går i 8an dah..! Jag måste erkänna att jag är lite sugen på att börja samla till en laptop... Men det känns så slösigt eftersom jag har en dator men den är en stationär, dvs en sån här stor klump som inte går att flytta på med en skärm... Aja jag är nöjd med läget som det är nu. Det är faktiskt ganska mysigt när man hör den arbeta..

Idag har jag varit hos kira och träffat nenne,farmor,sara och josef. Kira fyllde 2 i tisdags så vi firade henne. Sen gick jag hem och packade och sen gick jag igenom heeeeela kulturstan (eftersom det är/var kulturnatten) och hem till mormor och morfar där min mosters man också va.. Nä nu ska jag sova för att jag är sjuuuukt trött.. Godnatt ;)
Published with Blogger-droid v1.7.3

Inga kommentarer: