söndag 21 augusti 2011

DRYGTECKEN SPECIAL!! FOR YOU MY LOVED!! -.- -.- -.- -.- -.- -.-

Gick upp kl 9 och åt en snabb frukost , sen tog jag tunnelbanan kl 10.15 så tog jag det vanliga tåget kl 11.11 och kom fram 11.50. haha! det värsta var att jag trodde att jag hade asmkt tid , så jag satte mig framför datan och kollade busstiderna, tog en macka sen ba ... SHIT BUSSEN GÅR OM 3 MIN !....... a .... jag hann ju inte med den bussen , så jag smsade Malin att jag skulle bli sen . 2an mot flogsta kom sent -.- och stannade vid statshuset -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.-
Sen var jag så stressad att jag trodde att jag skulle gå av vid ekeby hus , nej då var jag typ inne i skogen i flogsta!!! så där sprang jag runt , och sen när jag äntligen hittade så var det bara 15 min kvar av lektionen -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.-

suck ... imorrn blire skolfoto, jag kommer väl se ut som en dirt i år igen -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.-

Inga kommentarer: