lördag 23 juli 2011

" Sorry for party rocking "

åh jag vet att uppdateringen har varit piss på sista tiden ...

Igår:
skulle gå upp nio och ta tåget 11 , för ja skulle träffa tjejerna. Men jag var för trött så jag sov vidare. Vaknade senare och insåg att jag fortfarande var i Stockholm. hehe ^^så jag tog tåget o stressade lite eftersom vi skulle vara där kl 13 och klockan var 13 typ när jag var i märsta..  -.- Så jag sprang hem från tåget i värmen med en stor väska. Kom hem , stannade i 5 min o slängde ner allt i väskan.. -.- sprang sedan till bussen i värmen och hann precis. Sen kom jag till Sofie och vi badade i hennes pool och tittade på filmen "pojken i randig pyjamas" typ. Sen när jag skulle hem så laddade min mobil ur och det är den jag betalar bussen med.. Som tur var så fick jag en bussbiljett av sofie, men jag fick ändå vänta i typ en halvtimme -.- ja det var mitt äventyr.. -.-

Nu:
På onsdag åker jag till Öland med buss tyvär. Jag får klaustrofobi i såna men aja . Nu måste jag städa igen  . Haha vet skriver bara om städning men aja . ;)

Inga kommentarer: