söndag 26 juni 2011

IM COMIN' HOME...

Yay nu e jag home igen och back on track med bloggandet och minecraft. Som vanligt är jag missnöjd med min bloggdesign så jag kommer väl ändra den igen. -.- Aja jag ska ta igen bloggingläggen som jag inte kunde skriva. Det blev som en liten " berättelse "

24/6
Åker till det gamla livet i finntorpet med kossorna. Tkr det är blä utan vatten och med en massa insekter, men man vänjer sig"
Jag fick ta hela disken själv-.- men då slapp jag iaf disken nästa dag ^^ de vuxna dricker snapps och sjunger glada visor.. 













25/6
Ett stort grattis till min yngsta farbror som fyller 10 idag (25/6) ! grattis på dig! Regnigt väder blir det ofc. Typiskt midsommar väder .Idag kom min mormor och morfars kompisar hit. Saknar elektriska saker väääldigt mkt. Tur att man tog med det bortglömda NDS spelet som man spelade när man var mindre... Fanns 3 alternativ på saker att göra. 1 Jobba i trädgården 2 laga mat eller 3 Spela NDS. -.- Snapps och sång blev det för dom vuxna lite senare. Eh det gick lite överstyr kan man säga hehe..












26/6
Ett stort grattis till mon morfar som fyller 63 år idag (26/6) grattis på dig med ! ÄNTLIGEN dagen som man ska åka hem! 
Dan börjar med att sova till 11 gå upp . käka en liten godisfrukost med mackor. Ut på sjön med mamma,morfar och stickan (mormor och morfars kompis) i rodbåten. Såklart började det regna så vi fick vända , men jag fick lära mig att ro av morfar o det va askul! Sedan blev det födelsedagsfika. Gästerna åkte hem efteråt. Sen blev det att städa överallt! 









o nu ja nu e jag hemma :D bloggar mer sen g-bye



Inga kommentarer: