söndag 19 juni 2011

HEMMA ♥

helluu. nu är jag hemma igen. Jag kom hem ca kl 18 haha då började jag spela minecraft, så nördig som jag e. Har faktiskt kommit på hur man tar screenshots så det blir lite nördbilder.
Imorrn ska jag städa hela lägenheten. Tack för det ni som gav mig bördan för jag har faktiskt sommarlov! jag ska ta det lugnt o chilla men ist måste man moppa golvet så att alla äckliga jävla pälsängrar krälar fram mellan plankorna och börjar sprattla. BLÄÄÄ JAG HATAR ATT BLI TVINGAD PÅ LEDIGA DAGAR DÅ MAN SKA CHILLA!så nu har jag gjort ett litet inlägg bloggar mer imorrn .


bilderna är från min,Fannys,ingrids,Fannys syster Hannas och Fannys systers pojkväns gemensamma värld, där vi kan se varandra
    en gris


    mitt skepp 


min fina skylt till dom som gillar att putta ner mig från   hopptornet
    en ko.


  jag framför mitt hus <3
  Ikitin tar en lur Ikitin= Fanny


p.s jag vet att jag är en minecraft nörd , o vet ni vad? jag är        fett stolt över det



Inga kommentarer: