måndag 16 maj 2011

regn... BLÄÄ

helluuu. jag har jätte tråkigt nu .  det är as dåligt väder och man sitter o lyssnar på låtar från mobilen eftersom jag inte vill slösa tiden på spotify .. -.-'
Idag ska jag möta upp med min moster på stationen för vi ska gå o fika och sen ska vi gå till "joumana" och sy ngt på hennes bröllops klänning .. Lite bättre väder kunde det ju va , ska det vara molningt så ska det ös regna annars finns det ingen anledning till att det ska vara molnigt..
jag håller på och skriver om alla balett fraser som jag skrev ner i 6an och nu i 7an . Ganska jobbigt men nu kan jag nästan alla , och i det gamla balettblocket så hade jag typ skrivit allt fel, t.ex att när man gör en developpe så gör man en sur le cou de pied MEN DET SKULLE STÅ RETIRE  -.-' Väldigt grova fel också.. Nu måste jag fortsätt skriva om soutenu 90° .. -.-' lägger upp en bild på mitt nya fina glittrande balett block senare (intressant?-.-')
HEJDÅ !
/ FELICIAMOTTA

Inga kommentarer: