lördag 14 maj 2011

BLOGGER HAR INTE FUNKAT!

Ett stort srry till mina underbara bloggläsare. Jag har nämligen bloggat jätte mkt på mobilen, men det var tydligen fel på sidan blogger.com.. Men nu e det kirrat. C: det jag försökte skriva var att idag avlivades en hund som jag växt upp med och varit med i hela mitt liv.. :C
Idag har jag varit runt på stan först med elin,ewa och leo för att elin skulle köpa ett par shorts. Sen efter skolan gick jag med elin igen för hon skulle vi byta shortsen... C: jaa det har jag gjort. Nu längtar jag asmkt till alla danföreställningar och 9ornas show som heter "vår sorti" gå gärna på den. På den föreställningen så har 6orna,7orna och 8orna 1 nr. 9 orna har flera. Jag är med i ett nummer där alla är svartklädda och i början av musiken är det ett tickande ljud..(går i 7an) Men det är ganska långt kvar. Det är typ i slutet av mars så börja köp biljetter nu ... C:
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer: