lördag 30 april 2011

VALBORG... FAN!

japp nu är den fruktade dan valborg här igen och det innebär en hel del fulla som bråkar, spyr och kissar på jaaa helt vanliga hus. ursäkta för detta utbrott som jag kmr få villken sekund somhelst........ JÄVLA PARTYPRISSAR OCH FULLISAR FÖRSTÖR MIN DAG. FATTAR NI INTE ATT MAN BARA INTE KAN KISSA ÖVERALLT OCH TRO ATT " DET ÄR NATURLIGT" TÄNK PÅ DEN JÄVLA OMGIVNINGEN!! VI KANSKE INTE TRIVS MED ATT SE DIG KISSA OFFENTLIGT PÅ GATAN! KASTA FLASKOR PÅ GATAN SÅ ATT DOM GÅR SÖNDER ÄR OMOGET, DJUREN FÅR JU FAN SKITEN I TASSARNA, VET ATT NI ÄR FULLA OCH NY KNARKADE MEN DÅ FÅR NI VÄL KNARKA/SUPA LITE MINDRE NÄSTA GÅNG DET GÅR O HA ROLIGT UTAN SPRIT/KNARK  !! så nu va det sagt känns mkt bättre , riktade inte in mig på en speciell person utan hela samhället.ni får tycka vad ni vill men jag flyr helst från stan på valborg...
Mamma och Christopher (hennes pojkvän) ska på bal på slottet snart så dom håller på med frack o balklänning.. Ska senare hem till Ewa o sova över med ngra andra tjejer. Vi ska ha jätte kul och gå o titta på majbrasan. Jag säger inte var.. MYSTERIOUS! nää har ingen bild att visa upp så det får bli ett roligt klipp som jag har nynnat på hela dan. och ett annan fjortis musik video som e asbra!


"to the window to the window... to the wall to the wall ... "


"när man e fjortis ..." 

Inga kommentarer: